19029422866066846107 MotoGP 3: Ultimate Racing Technology 2011 |RELOADED| (Tek Link)

Bilgi/İnfo :

İşlemci: 1 GHz Pentium / Athlon

RAM: 256 MB

Ekran Kartı: 32 MB DirectX 9.0b

HDD: 2 GB

Havaların soğumasıyla birlikte oyun piyasası da hareketlenmeye başladı artık. Firmalar her zaman olduğu gibi yılın en iyi oyunlarını sona saklıyorlar. THQ sıkıntılı geçen yaz aylarından sonra bize ilaç gibi gelecek bir oyunu piyasaya sürmüş; “MotoGP: Ultimate Racing Technology 3″

Tek CD’den oluşan oyunu kolay bir şekilde kuruyoruz, oyunun 950Mb yer kapladığını görüyoruz. Ve masaüstündeki kısayola tıklatarak oyunu açıyoruz. Nedense bana Colin Mcrae Rally’i anımsatan türde motorsiklet yarışlarından alınan kazalar ve çeşitli görüntüleri izliyoruz. Kendimize bir profil yarattıktan sonra, şöyle bir klasik tabiriyle “quick race”i seçiyoruz ve motor seslerine bırakıyoruz kendimizi.

Büyük ihtimalle ilk yarışta sıkça motorun kontrolünü kaybedeceksiniz. O yüzden “training” bölümünü oynamanızda yarar var. Bu bölümde bize oyundaki bazı ince noktaları öğretmeyi hedeflemiş THQ, ancak hepsini keşfetmeniz için oyunu epeyce bir oynamanız gerekli baştan söyleyeyim.

Burada benim dikkatimi çeken şey ve eğer uygulamazsanız dönüşlerde epey zorlanacağınızı söyleyeceğim motorun arka lastiğini kaydırmaya yarayan kombinasyon oldu. Oyunda “Z” ve “X” tuşlarına kullanarak motorun hem ön hem de arka frenini kullanabiliyoruz ve bu oyundaki gerçekçiliği oldukça arttırıyor. Bu iki tuş sayesinde rakiplerinizden çok daha hızlı girdiğiniz bir virajı kolaylıkla alabiliyorsunuz. Ancak birkaç yüz milisaniyelik bir gecikme motorsikletle beraber havalanmanıza neden olabiliyor.

Yukarıda motorsiklet seslerinden söz etmiştim, açıkçası sağlam bir hoparlör sisteminiz ve EAX destekli bir ses kartınız varsa oyundan alacağınız zevk ikiye katlanacaktır. Çünkü sesler gerçekten çok ustaca yerleştirilmiş oyuna.

Tekrar kontrollere dönersek oyunda “F” ve “G” tuşlarını kullanarak sürücümüzün motorsikletin önüne ya da arkasına yüklenmesini sağlayabiliyorsunuz. Eğer ön tarafa doğru eğilirseniz motorsiklet normal sürüşe nazaran biraz daha çabuk hızlanıyor ve motorsiklet yere biraz daha sağlam tutunuyor. Eğer tam tersine geriye doğru yaslanırsanız, bu sefer de daha çabuk yavaşlıyorsunuz.

Oyunda çok hoşuma giden bir başka özellikte dönüşleri nasıl almanız gerektiğini gösteren bir “practice” modu içermesi oldu. Hangi viraja kaçla girmeniz gerektiğini buraya bakarak ayarlayabilirsiniz. MotoGP 3′ün ismine Ultimate Racing eklenmesinin bir nedeni de sadece Grand Prix değil, aynı zamanda Extreme isminde başka bir modu daha olması. Aslında Extreme 600, Extreme 1200 gibi başka modlarla oyun oldukça zenginleştirilmiş.

Carrer Moduna girdiğinizde, size bir miktar para veriliyor ve bu parayı kullanarak kendinize bir motor alıyorsunuz. Bu modla oyuna Underground havası eklenmiş çünkü, yarışlarda elde ettiğiniz derecelere göre para, upgrade puanı gibi başka şeyler de kazanıyorsunuz. Bu upgrade puanı olayına değineceğim daha sonra. Aldığınız motor yarışlardan kazandığınız para ile çeşitli özellikler ekliyorsunuz. Toplamda 7′yi bulmayan Upgrade seçenekleri arasından her biri için üç farklı derece var. Ve bunlarla, frenlere abs sistemi takabiliyor, turbo sistemine nos ekleyebiliyor, yol tutuşunu arttırabiliyorsunuz örneğin.

Yine bir diğer dikkat çeken özellik upgrade puanları, bu puanlar sayesinde, motorunuzun hızlanmasını, en yüksek hızı, dönüş özelliğini, frenlerini yükseltebiliyorsunuz. Belirli aralıklarla size kazandığınız yarışlar sonucunda 5 puan veriliyor. Bu puanları dikkatli bir şekilde sözünü ettiğim upgradeler için harcayabiliyorsunuz.

Oyunun geçtiği Grand Prix pistleri olsun, Extreme modundaki diğer pistler olsun gerçekten görsel açıdan oldukça zengin ve size göz ziyafeti sunacak derece güzeller. Yol kenarlarında seyirciler olmasa bile polis arabaları gibi başka şeylerle zenginleştirilmiş. Özellikle de Extreme modundaki pistler gerçekten çok çok güzel mekanlarda geçiyor. Dağ yolları, otobanlar, şehir içindeki caddeler, deniz kıyıları, göller zaten oyundaki su efektleri bile başlı başına bir hayranlık uyandırıyor insanda. Asfaltın, özellikle yüksek çözünürlükteki gerçekçi dokusu, hızlandığınızda etrafın flulaşması ve en güzel tarafı da bu efektlerin diğer oyunlara nazaran çok fazla bir sistem istememesi oldu.

Sürücümüzün özelliklerini de belirleyebiliyoruz, giyeceğimiz kaskın rengini, desenleri, taşıyacağımız amblemi, motorun üstündeki sayısız ayrıntıyı, sürücünün kıyafetini, farklı renkler, desenler yada amblemler kullanarak belirleyebiliyoruz. Size oyunda para kazandığımızdan bahsetmiştim. Kazandığınız bu parayla yeni ve daha yüksek beygir gücüne sahip güçlü motorlar alabiliyorsunuz ve eski motorunuzu da çok düşük sayılmayacak bir fiyattan satabiliyorsunuz. Yaptığınız upgradeler sayesinde ilk aldığınız halinden çok daha iyi bir yol tutuşu ve daha süratli bir motorunuz oluyor. Ayrıca bunu sağlamak için yine daha önce bahsettiğim sürüş puanlarını da kullanabiliyorsunuz.

Ekran Görüntüsü/Caps

06074075906841225084 MotoGP 3: Ultimate Racing Technology 2011 |RELOADED| (Tek Link)

89360855365884458827 MotoGP 3: Ultimate Racing Technology 2011 |RELOADED| (Tek Link)

94739568582788955113 MotoGP 3: Ultimate Racing Technology 2011 |RELOADED| (Tek Link)

Kaynak : http://superkodlar.com/motogp-3-ultimate-racing-technology-2011-reloaded-tek-link.html

About Film indir oyun indir

birşeyler var işte

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s